tisdag 15 juni 2010

Tja Bloggen! Nu ar jag pa cypern! I dag har jag legat pa stranden och badat i havet :) Har ocksa vart pa restaurangen dar jag ska jobba.
Har min forsta dag i morgon 17.30-23.00. ska jobba med baren.
Underbart fin o frach restaurang!
Vadret ar toppen runt 30 grader i skuggan. jag bor med havsutsikt o 5 min till stranden och 2 till jobbet:)

Maste sluta nu, sitter med Anders dator. Ha det toppen dar hemma :)

P.s Ring inte mig, det blir svindyrt. jag byter nummer snart ocksa, men aterkommer om det :)

soliga pussar och kramar <3

Elin Roos

1 kommentar:

  1. Åhhhh, galet vilken lyx med sån utsikt och så nära till stranden och jobbet :D

    Hur var det att jobba i bar utomlands då? :) Är namnen på drinkarna samma, eller vad är det för drinkar där nere?

    Jag saknar dig redan, Eliiin! <3

    SvaraRadera