tisdag 1 juni 2010


hej bloggen!
I går var jag i skolan, vi slutade tidigt så jag åkte hem o städade lite.
Sen kom Thom hit, när vi hade vart här en stund så åkte vi in till Eve <3 Hos henne satt vi o drack kaffe o snackade o jag hjälpte henne med hennes hår. Jag fick också en jätte fin present, en bröstpiercingsmycke :) Tack älsk<3

När vi hade vart Hos Eve ett tag så åkte vi hem till Thom, där tog vi på oss träningskläder o gick ut o sprang 6km (!) Jag trodde att jag skulle avlida ;P

I dag råkade vi försova oss, Rickard kom in och väckte oss vid 9.30!Menmen.. När jag väl kom till skolan så hade vi dans :) Dansade vals o det gick sådär..

I morgon har vi dans och vett och etikett hela dagen o på Torsdag är BALEN!
Kom o kolla då, jag går på mattan ca 20.00! missa inte!!

Puss

// Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar