måndag 17 maj 2010

Hejsan.
I Lördags var det party! Det var najs!
I går sov jag och Thom riktigt länge :P Vid 3 hämtade mamma mig o sen hade jag dans 16-18.00. Och igår kväll tittade jag o Mamma på "Taken" och hade mys!

I dag har jag vart i skolan, vi har pluggat på kulturarbetet, direkt efter skolan åkte jag in till Nässjö och jobbade för citygruppen. När jag var klar med det åkte jag hem, käkade o sen körde mamma in mig till Thom.
Och sen åkte jag och Thom till A6 en sväng, där inhandlade jag mig en tröja, två par tights, en bikini, ett diadem, ett par öronhängen, en balväska, ett "smyckes träd". O en hemlighet :)

Nu ska Thom o jag hem till mig o kolla film.

Puss på det!

//Elin Roos

1 kommentar:

  1. Det var ingen dålig shoppinglista Elin ;) inte konstigt att din plånbok blev tom xD haha.
    Ha på dig tröjan och ett par tajts imon dåå ;)
    Erkänn att hemligheten var till mig :D hahah !

    Puss på DIG!

    SvaraRadera