tisdag 20 april 2010


Hejhej!
I går åkte jag med Mormor och morfar och hämtade Annsofie och sen åkte vi vidare till Jkpg o hennes salong, där jag och mormor klippte oss..
Sen åkte vi till A6 och jag köpte ingenting (!!!) Så stolt över mig själv ;)
Var hemma igen redan vid 13 tiden.

O då försökte jag plugga lite men gick inget vidare. sen på kvällen hade jag träning och efter den kom Thom hit, vi tittade på hockyn o sen somnade vi.

Idag har jag vart i skolan, Har vart en soft dag med Samhäll, Svenska och Barteknik.
I kväll Kommer Thom hit, vi ska ut på promenad :)

I morgon har jag praktik på interflora 09-11. Och efter det åker jag och Mamma till Jönköping för att köpa studentklänning och skor till balen. Hoppas verkligen jag hittar nått fint!

//Elin Roos

(Ny bild)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar