söndag 28 mars 2010

Helgen!

Har vart full rulle i helgen så har inte hunnit skriva..

Fredag, åkte jag in till praktiken, men väl där så tyckte Lisa (min handledare) att jag fortfarande lät och såg sjuk ut, så hon skickade hem mig igen :/ så medans jag väntade på tåget hem, så gick jag först till moster o tjötade lite, och sen ner på stan. På stan köpte jag ett par thaigts, och ett par skor med roser på :)
när jag hade tagit tåget till Nässjö så var jag tvungen att vänta på bussen till Anneberg i yttligare 2 timmar :/ Så då passade jag på att gå och dela ut mitt CV till lite olika ställen.
Va hemma i Anneberg igen vid 15 tiden.
Vid 17 kom Thom hem till mig, och jag fick en blomma :)
Vid 22 började jag jobba på högland, det var dubbeldisco o massa mycket folk, var hemma igen vid 03.15.

Lördag sov jag länge, sen tittade jag på new moon med lillebror, mkt bra :) vid 18 tiden körde pappa mig till Thom, vi mös lite hos honom, o sen åkte vi vidare till hans polare, o spelade tvspel (jag sög) o när kl blev dax så släkte ví alla lampor! tände ljus o satt o snackade. Senare gick vi för att kolla vad som hände på torget..
Och vid 22 började jag jobba igen. Så då vi drog till högland.
var hemma vid 02.30, och då tittade jag på new moon igen ;P

I dag sov jag längre än jag borde, och nu sitter jag här.

Snart är det dax att dra ner och dansa med tjejerna :) Och efter det kommer Thom hit :) då blir det skräckfilm!

// Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar