söndag 28 februari 2010

Helgen

Hej alla :)
i fredas var jag på praktiken, slutade vid 15.30 så jag gick o tittade lite i affärer o inhandlade ett par stövlar,så jag slipper bli blöt om fötterna :)
När jag skulle gå på tåget hem fick jag sms av min chef där det stod att jag fick vara ledig från jobbet på fredagsnatten om jag ville, så jag ringde Eve och vi taggade party :)
Så på fredagskvällen blev det förfest hos Eve, sen hotellet, och vi hade riktigt trevligt. När hotellet stängde vid 1 åkte vi till Alex och hängde lite med honom och Darko.
Sen åkte vi hem o tittade på "Rena rama Rolf" men båda somnade rätt snabbt.

På lördagen tog jag bussen hem, åt middag med familjen + mormor, morfar och farbror, O sen städade jag lite.
Vid 18 tiden åkte jag in till Alex, vi tittade färdigt på "bröllopsfotografen" :) O sen tittade vi på "The Collector" sjukt äcklig film, men den var rätt bra..

Sen kom Eve och hämtade oss o körde oss till högland, för jag skulle jobba.
Efter jobbet skulle det va efterfest. Men det sög!! Så vid halv 3 tiden åkte jag hem.

I dag, gick jag upp tidigt, men har inte gjort nått vettigt. Hade dansträning med tjejerna 17-19, men det gick rätt dåligt då min dator började lagga, så jag ringde min pappa o han kom ner med cd spelare, men när han hade åkt i gen så visade det sig att cd spelaren inte tog i mot min skiva :( så hade inte rätt musik. så jag körde fys träning med dem ;P

// Elin Roos

Kanske kommer bilder från helgen senare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar