onsdag 20 januari 2010

Hejsan :)

Som ni ser så har jag fått en ny design på bloggen :) Och det har jag min vän Sven att tacka för :)
Hoppas ni gillar den, för det gör jag:)
1000 tack Sven!

Kom nyss hem från året första träning, det gick bra o var jätte kul :) Dock så har jag beslutångest för om jag ska träna gymnastik måndag o onsdag och träna dans tisdag, eller om jag ska träna dans tisdag o onsdag och gympa på måndag :/

Tycker ju dans är roligare, men gympan ger mycket mer..
Hmm tåls att tänka på. Har 2 veckor på mig att bestämma mig för om 2 veckor börjar dansen!! <3

Var på dansledarmöte tidigare idag och det gick bra.
O innan det var jag och köpte min balklänning! Fyfan vad mycket pengar det gick.. ganska många 500lappar :/ Menmen, sjukt fin klänning ialf :)

Nu ska jag hoppa in i duschen!

pusskalas
//Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar