fredag 15 januari 2010

Bild bomb :) Kolla nerifrån och upp!

På Torsdagen innan jag åkte så hade vi grill och avskedsefest för mig!
Jonas hade lite dans show för oss ;)
Sen gick jag, Jonas, Hedda och Per för att titta på pingviner, På vägen dit stötte vi på några pungråttor som vi matade med bröd och Jonas bjöd dem på öl. Sen trodde en utav dem att mina tår va ätbara och bet mig! :(
Så då lämnade vi dem och gick till pingvinerna i stället, de var jätte söta och jätte små!

På fredagen innan jag åkte så hade jag och Jonas picknik i en park. Vi köpte massor av mat på buffen fanns, Bröd, kyckling, sallad, tomat, gurka, lök, advokado, skinka,potatissallad, röda- och gröna vindruvor, nektariner, nötter, chip, cola, vin och massa gott :)

Jonas gillade jordgubbarna.

Men vinet var ingen av oss så förtjusta i så vi lämnade det till någon lycklig ;)


Det var ialf värdens bästa picknik med värdens bästa Jonas <3














1 kommentar:

  1. Fint att se att ni har haft det bra!
    kram
    Veronika Jönebratt

    SvaraRadera