lördag 26 december 2009

Hej alla :) Idag är det lördag och kl är runt 17.15.. I går var det juldagen så vi firade jul. Åkte till ett stort hus på en STOR vingård, (tog lite kort som kommer upp nån gång) där åt vi ett av de största o godaste julborden jag någonsin sett :) Men vi satt ute i solen och åt så kändes mer som midsommar middag o man fick på minna sig själv hela tiden om att det faktiskt var jul vi firade :P Men det var najs. Innan vi åkte dit så gick alla upp vid 9 åt gröt (gjord av Hedda och per) och drack champagne :) Sen öppnade vi våra julklappar.
(Tack Jörgen och Helena, för de underbara öronhängena)

Fick en "fyrklöver berlock" till mitt armband av mormor med :)

I dag så har vi vart ute på utflykt, åkte o tittade på värdens största träd, de vart helt enorma. När vi kom hem (hem?) igen så gick jag och Jonas ut och la oss i solen för att få lite färg.

O nu håller vi på o tvättar lite ;P

tyvärr är jag fortfarande lite jet lag så är så himla trött hela tiden. Men det rättar nog till sig snart.
En annan grej som gör mig trött är att de knappt drick nått kaffe här nere :S Haha gått från 6 koppar om dagen till 1 kopp varannan dag. Värsta avgiftningskuren :) Dock så blir det lite mer alkohol här en hemma. Där har jag gått från att dricka en kväll varannan månad till 1-2 ggr i veckan :P

Men allt är fortfarande toppen. Saknar en del av er därhemma <3

// Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar