måndag 21 december 2009




Hej alla ;D

I går kom jag fram till Australien, helt jävla underbart att få träffa min älskling igen <3
Resan hit var dock inte helt problemfri, åkte ju från Sverige Lkpg vid 7 på fredags morgonen var framme i Amsterdam vid 9, sen var det en lång väntan, flyget till kina skulle gå vid halv 6 men det var sent så fick vänta till 20.00 :/ jag fördrev tiden med att gå o inhandla mig en kamera :)
När jag väl kom på flyget till Kina, så hade jag en 10 timmars lång flygresa framför mig, Men hamnade brevid 2 sköna Svenskar och så sov jag rätt mycket så det funkade. När jag kom fram till kina så kände jag mig rätt lost faktiskt, tänk själv att vara ensam i Kina.
I kina "försvann" min väska o jag hade fullständig panik. grät o gapade på personalen men till slut fick jag hjälp av en snäll guling så det löste sig :)
Flyget från KIna till Australien tog 11 timmar, men där fick jag sitta brevid skönaste tysken så vi hade rätt roligt ändå :)

Väl framme i landet under så tog det rätt lång tid att "komma in i landet" och hämta väskorna, men när jag väl kom ut o såg Jonas stå där o vänta på mig, då kände jag att resan var värde det 50ggr om :)

Jonas överaskade med att ha bokat hotellrum på ett jätte najs hotell i 2 nätter <3 i går ängnade vi dagen till att gå på stan. hade picknick i en park. Sen var jag så trött efterresan så vi låg på hotellet o mös o kollade på film :)

I dag gick vi upp vid 9 tiden, gick ner o åt frukost, sen gick vi upp på rummet o kollade på kenny starfighter ;)
Sen gick vi ut o åkte o kollade på Jonas o de andras lägenhet, gick på stan o bara hade trevligt, riktigt skönt väder idag med, runt 28 grader :) I morgon blir det nog att ligga på stranden, fast det ska "bara" bli 24 grader i mon, men 30 på onsdag ;P

Nu i kväll har vi vart o ätit middag på en mysig kina restaurang:)

så med några få ord kan jag säga att allt är toppen, helt underbart faktiskt <3

God jul, o njut av snön där hemma så njuter jag av solen här :P

// Elin Roos

Jonas Henrik Jönebratt du är allt o lite till <3



p.s Jag kommer inte blogga så mycket härifrån ,men ni får överleva ändå ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar