fredag 13 november 2009

I går var jag i skolan hela dagen, men hade rätt kul faktiskt, på dagen åkte jag o mina serveringslärare Stina och Sara ner till stan o köpte blommor, snören och vin. Sen åkte vi tillbaka till skolan och åt lunch.
Sen fixade jag blom och ljus aragemang och dukade upp i masalen.
Klockan 18.00 så kom våra gäster och åt en förrätts tallrik med hummer, gratinerad havskräfta och ostron, sen var det en jätte fin skaldjurs buffe, champange sorbet till dessert och sen kaffe och tryffel ;)
Slutade klockan 21, åkte hem och tittade på film, såg den nya wallander "prästen" Den var faktiskt bra :)
Nu sitter jag här med en kopp kaffe, ska snart laga mat. Sen ska jag vara duktig och städa o plugga ;P

I kväll/natt jobbar jag så kom och hälsa på mig på högland.

På Mondag åker jag till bankeryd, mer om det får ni veta senare..

Puss
//Elin Roos


Jonas, du är kärleken i mitt liv <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar