torsdag 19 november 2009


Hej.. Idag har jag vart i skolan, men har vart så sjukt trött idag med, har haft fullt upp hela veckan och inte hunnit sova ut ordentligt :( I går så jobbade jag för "citygruppen" Gick runt i alla affärer på stan o gav dem lite papper.. OM vädret hade vart bra så hade det nog kunnat vara ganska roligt, MEN igår spöregnade det, så jag blevgenomblöt! När jag var klar gick jag och dansade, och sen gick jag och Sven en sväng på 5 km..

Hursomhelst så gick jag och tog svinvaccinet efter skolan, det gjorde inte speciellt ont men FAAN vad illa jag mår nu :(

Hoppas jag inte blir sjuk till på lördag bara!!

Lägger upp en till bild från iförgår, måste dock tillägga att jag inte är jätte nöjd med dem här bilderna.. Men snart kommer det upp bättre bilder från i måndas o tisdas :D

// Elin Roos

Jonas, mitt hjärta slår för dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar