onsdag 28 oktober 2009

Tja, nu är jag hemma. Har vart i nässjö sen 17.00 (kl är 00.03 nu) Och som skrivet blivit fotad.
Vi började med utomhusbilder, där var tanken att jag skulle se arg, frusen ensam och förbannad ut, villket jag tyckte var skit svårt eftersom jag gärna vill le.. Och vädret var inte som Sven hade tänkt sig.. Men någon bra bild blev det nog ialf..
Sen gick vi och tog en paous på timons med kaffe :)
Sedan åkte vi vidare till studion, där blev det en jäkla massa bilder, endel dåliga men också många bra (tro det eller ej) :P Men blev också mycket jobbande på min hållning..
Tillslut hade vi alf lyckats ta några riktigt bra bilder på dem 4 olika outfitsen..
Och hur resultatet blev får ni se så fort allt blir färdigt :)

I morgon ska jag vara med Eve <3

Sussa gott

//Elin Roos

1 kommentar:

  1. Är du modell Elin?? Det visste jag inte...väntar med spänning på alla bilder! du är supersnygg på smakprovet iaf :)
    KRAM

    SvaraRadera