tisdag 6 oktober 2009

I dag vaknade jag med en sjuhelsikens magont! Men jag tog på mig, gjorde mig i ordning och åt lite, ville verkligen inte missa skolan så jag gick till bussen, men halvvägs där typ dog jag! Så kände att nee jag klarar inte det här, så fick vända hem igen, värmde en rispåse, och la mig i fosterställning och tittade på barnpogram, och nånstans i svampbob fyrkant somnade jag, vaknade sen utav att mamma ringde och frågade hur det gick. Det var då något bättre, så tänkte att jag i allf kunde åka till skolan och göra mitt religons prov, men icke sa nicke, fick jätte ont igen. Så fick bli att stanna hemma hela dagen.
Stackars mig!
Hoppas jag kan göra provet i morgon istället..

I dag har jag tittat på filmen "dumpa honom" Den var faktiskt ganska bra!

Saknar min Jonas sjukt mycket idag!

// Elin Roos

1 kommentar: