söndag 25 oktober 2009


Hej hej :) Idag när jag vaknade och kollade på kl så visade den på 16.02, "Whaa vad länge jag har sovit tänkte jag" Sen kom jag på att i natt skulle man ställa om kl så kl var ju "bara" 15.02..

Jobbade ju igår kväll var hemma ca 02.30 och somnade inte förens någon timma efter det...

Hade ställt klockan på 07.55 eftersom att jag skulle skypa med Jonas vid 8. Dock så skrev han nån gång i natt att han skulle smsa mig när han var vid datorn. Men när han väl skrev så vaknade inte jag :( Vaknade inte förens han skrev 4de och sista smset där det stod att data cafet stängde och han var tvungen att gå ;(

Usch, fan att man ska vara så trött! Ville ju så gärna prata med honom idag, men får ta det en annan dag! :)

Nu ska jag snart ner och ha dans med småflickorna.. inte direkt taggad, men när jag väl kommer hem därifrån så har jag lov från både skola jobb och barndans i 6 dagar :) Skönt!


Skriver mer sen :)


//Elin Roos
p.s Saknar min älsklings Eve jätte mycket nu! <3


2 kommentarer: