måndag 26 oktober 2009

Hej bloggen, inatt kunde jag inte somna, villket ledde till att jag sov länge idag igen :S Måste se till att vända tillbaka dygnet.
Nu sitter jag med en kopp kaffe och njuter av ledigheten, snart ska morfar köra in mig till Intersport i Eksjö.. Det är nämligen så att för mindre än en månad sen köpte jag en ny jacka, och i helgen såg jag att den va prissänkt med 210kr. och pga att min "öppetköps tid" inte har gått ut än så har jag rätt till dem pengarna :) så kallad " pris garati" Hoppas att dem håller vad dem lovar bara :)
Senare i dag tänkte jag städa lite..
Och prova ut lite kläder inför i morgon, ska nämligen fotograferas då :) (skriver mer om det imorgon)
Sen i kväll är det träning som gäller!

Nu ska göra mig i ordning för att besöka eksjö :P

// Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar