söndag 13 september 2009

Tjena bloggen :)
Jobbat fredag lördag nu, Fredag gick jätte bra, jag var lite sliten efter min influensa, men det funkade. Jag har typ aldrig fått så många komplimanger som jag fick i fredas :D Då blir man glad :)
I går var det dock lite värre, det va värsta dramat på hotellet, några som var höga, slagsmål mellan en kille och en tjej, några som bröt sig in och drog kniv mot vakterna, och i all tumult så lyckades 2 utav dem fly, och sticka 2 st andra, varav en i halsen, sen kom polisen med dragna vapen, och mitt i allt stod jag ;P Det vart lite jobbigt..

Ush har såna jävla ångest för körkortet! Fan! vill verkligen klara det nu!

Nu ska jag laga mat, sen duscha, sen plugga. Sen har jag barn dansen i kväll, måste planera inför den med ..

Puss
//Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar