tisdag 8 september 2009

Hej! Usch mår åt helvete nu ;/
Saknar Jonas som fan nu, lipar och håller på. Men jag har sagt det förut och jag säger det igen, Jag SKA klara av det här!
Fick för mig att jag skulle åka till honom på jullovet, kollade på flygpriser, det billigaste jag hittade låg på 45 000kr för en flygstol tur och retur :/ Så det blir nog inget med det.. Ska ju till Italien i febrari..

Någon sa en gång ,att "livet inte alltid är lätt", men jag undrar, Kan det inte vara lätt någon jävla gång?

Missade första dansträningen för terminen i dag med, för den här jävla influensan. Och blir ingen skola för mig imorgon heller :/
Jag dööör

Okok jag ska rycka upp mig!
Hoppas fan jag mår bra i helgen, då är det studentfest alt fest i Jkpg (förhoppningsvis inte jobb)
Hur som helst ska jag ut och träffa folk, och ha jävligt roligt (försöka ialf)


Godnatt
// Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar