torsdag 17 september 2009

Hej bloggen, snor förkyld idag med ;( helvete!
I morgon är det idrottsdag i skolan, inte värt att gå på med min förkylning.. synd..

I dag ringde jag trafiksskolan och sa att jag skulle lägga körkortet på hyllan ett tag. Jag orkar inte med det just nu, jag har ingen motivation. och vet ju inte ens om jag får ta det än..

Har även ringt till Nässjö resebyro idag, tjejen som jobbade där skulle leta efter billiga australien resor åt mig :)
Som det serut nu så åker jag och Anna den 18/12 och kommer hem den 9/1 :)
Weii :)
Håller tummarna :)

Jag har även lagt min tattuering på hyllan, Jag måste spara typ ALLA mina pengar nu...
Så får se om den blir av nångång till sommaren i stället...

Nu ska ja skriva färdigt lite skolarbeten..

// Elin Roos

Jonas, jag längtar sönder efter dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar