fredag 18 september 2009

Hej bloggen, fredags kväll nu, o jag ligger o tittar på barnpogram :P Orkade inte ta mig ut ikväll.
Men i morgon så ska jag på Moas 18års middag, sen jobbar jag 22-02..

Nu är jag på lite bättre humör igen, jag kan inte bara släppa min australien planer sådär, så har mejlat en resebyron, ska kolla om det faktiskt är ett altenativ att åka själv, ska se hur svårt det är och om man kan få nån typ av hjälp.. För det jag oroar mig för är hur själva resan dit ska gå..

Nu ska jag ta en varm dusch!

//Elin Roos

2 kommentarer:

  1. Hej. Din blogg är amazing. Den är jäätte bra. Så kul att hitta en bloggare som skriver så jätte bra!!!:) Jag saknar en sak bara:) Vore skit kul med en video blogg och fler bilder. Tack för jätte rolig läsning och hoppas som sakt att allt löser sig, med körkorts tagandet och resebyron med australien resan! Puss :):):):

    SvaraRadera
  2. Hej sorry att jag svarar typ en månad försent ;S har lyckats missa den här kommentaren.. Men tack så mycket för komplimangerna.. Jag har funderat på att börja vidio blogga, men jag är rädd att hamna i samma fack som alla "blondinbloggarna" Aså jag vill skriva på "riktigt" om mitt liv, och inte gå in i en roll som många bloggare gör.. Men som sakt tack för tipset och komplimangerna :)

    SvaraRadera