onsdag 19 augusti 2009

Vaken

Nu är kl 03:18 har vart vaken i 18 timmar, är gö trött men får inte sova förens imon (idag) eftermiddag.. Måst som sakt vara vaken nu, så jag kan somna på sjukhuset sen.. typ 3 timmar kvar till jag och mamma ska åka nu.. har tittat färdigt på båda filmerna och dem var la sådär underhållande, jag kollade på "Legaily blonde 3" Dem filmerna är som typ alla andra = blir sämre och sämre.. Den får 3/5 E.
Sen tittade jag på "Inne till varje pris" Den var faktiskt kul, 4/5 E :)

Sen har jag roat mig med att prova kläder, inser då att jag faktiskt har endel att välja mellan :) I dag var jag svag och la ett bud på ett Louise vuitton skärp..
Auktionen går ut på lördag, både vill och inte vill vinna..

Inne:
*Att vara sparsamm
*Att vara miljövänlig
*Solen och värmen
*Ordning och reda


Ute:
*Att slösa pengar
*Skolorna börjar
*Att behöva klä på sig 86 kg kläder för att inte frysa
*Att alla flyttar
*Att min kärlek flyttar ifrån mig!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar