söndag 2 augusti 2009


Tja bloggen..

I Torsdas åkte jag och Pea till Jkpg, Jag bytte en av min nya t-tröjor till ett linne.. Pea köpte ett par dojor :) Sedan släpte Pea av mig på stationen och därifrån åkte jag vidare med buss till gislaved:) väl i Gislaved träffade jag Jonas mamma, pappa och lillebror första gången, Trevligt, trevligt =) På fredagen Jobbade Jonas så jag ägnade dagen till att läsa skvallertidningar och fika med hans mor och far..


På fredagskvällen va jag och Jonas hos Micke och grillade o knäppte några kalla :) Gick hem ganska tidigt och tittade på kenny starfighter :) (dock somnade vi)


På lördan tog vi sovmorgon. Sen åkte jag, Jonas och hans mamma till Jonas syster i Göteborg.. Åt supergod mat, åt blandannat, havskräftor, laxkanappé, smörgåstårta och annat musigt :) Drack lite cider, sen gick vi ut. Drack lite mer cider.. Sen gick jag och Jonas vidare till O´lerys träffade några av hans polare där,umgicks lite med dem, och när klockan började närma sig 3 tiden gick i hemåt igen :)


Idag sov vi läänge, sen gick vi ut en sväng på stan, det ända jag köpte var ett armband, en fotlänk och varsit halsband till mig och Jonas..

Jag tyckte jag var duktig :)

Har gått 5 dagar på min pakt nu, höll på att bryta den idag, men jag är stark ;)


I dag åkte jag hem ifrån Jonas, lika tråkigt som alltid! Men troligtvis kommer han hit på Fredag, annars drar jag dit någon dag i veckan igen..


Idet stora hea har jag haft en toppenhelg

Jonas<3



I morgon ska jag till käkkirurgiska kliniken i Jkpg och operera bort 4 tänder :/ Börjar bli lite smått nervös nu..


Ha det vackert



// Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar