söndag 9 augusti 2009

Hejhej.. Idag mår jag inte alls bra :( Har så sjukt jävla ont i munnen! Det har nästan gått en vecka nu så i morgon tar jag och ringer till tandläkaren o frågar va fan jag ska göra!

Helgen:
I fredas kom Jonas hit, vi åkte till Pea där det vart kräftskiva, så vi åt kräftor.. sen spelade vi kubb, pyramiden och ölspelet. Efter att ett par cider hade drucits och stolar gått sönder åkte vi in till hotellet, där var det la sådär kul, men Jag och Jonas åkt hem hyfsat tidigt ialf, = Bra kväll :)

På lördagen åkte Jag och Jonas till långanäs och badade, härligt.. Sen åkte vi vidare till Eksjö stad och lunchade på Sunrise.. Sen hem o gå på promenad.
Jag jobbade på hotellet 18-23.00 Så Jonas hämtade mig sen åkte vi hem o tittade på film..

I dag åkte han ifrån mig tidigt, han skulle till stockholm och kolla på fotboll, Hoppas han får roligt :)

Jag har vart på långanäs en stund i dag med pappa och Calle, men som sagt så mår jag inte bra så åkte hem tidigt :/

Haft en bra helg ialf :)

// Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar