fredag 14 augusti 2009

Det har gått 18 dagar på min pakt nu! 18 dagar utan att köpa ett ända nytt klädersplagg! Dock så har jag ju köpt nytt smink, öronhängen, skor, armband, halsband, fotlänk och lite annat :/
Men nu sätter jag ju igång på riktigt! Jag ska inte köpa nånting onödigt! Inte nått!
(men om det är nödvändigt så får jag köpa) :)

Jag tittade på en "shoppaholics bekännelser" igår kväll, Sjukt bra film, skrattade massa! Kände igen mig själv lite, Men lovade mig själv att sån ska jag aldrig bli!

Mitt nya måtto när jag är ute i affärer är " behöver jag den här"!

Ush o fy o fan, bara 17 dagar kvar till min kärlek åker i från mig till andra sidan jordklotet!
Fick inbjudan till avskedsfest i går och började storlipa :(
FAN, men såäre, han kommer ju tillbaka..

Ha en bra dag :)

// Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar