fredag 24 juli 2009

Tjoflöjt :)
I går var jag på a6 en sväng inhandlade en corall färgad tunika med dragkedja..
På kvällen åkte jag in till Jkpg igen med Pea, vi gick och såg, "the proposal" på Filmstaden. Filmen var en typisk, romantis komedi, och det var ganska lätt att förstå hur den skulle sluta.. Trots det så var den mycket underhållande, och jag fick mig många goda skratt:)

I dag har jag varit försökskanin hos frissan, Sofia övade nämligen på att göra ljus botten färg på mig, hon klarade det kanon.. Nästa månad ska hon öva på mig igen då ska hon göra botenfärg och kort aftonfrisyr :) sen ska jag troligtvis följa med henne till Växsjö när hon gör gesällprovet..
Men hon är duktig så det kommer gå kanon..

Ikväll ska jag jobba för första gången under sommarn, nästan lite nervös ;P
I morgon ska jag träffa Eve;) Sen jobbar jag igen..

Bara 5 dagar kvar tills jag får träffa min Jonas igen nu :) Weii

Simma lungt i helgen

// Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar