tisdag 28 juli 2009

hej, klockan är 01.47.. jag kan med andra ord inte sova inatt heller :/ I dag = (igår/måndag) Har jag vart i Jkpg med min älskling Eve.. Jag Köpte ett lepad mönstrat linne/klänning, en topp, paraply, mascara, nagellack, öronhängen och hårsprej.
Eftersom att Calle fyllde år så köpte jag ett "skolsett" till honom, och till Erik köpte jag Balsamm.
Eve inhandlade, en jätte fin converse väska, ett par schysta dojor och en tröja..

Vi hade som vanligt en mysig dag tillsammans :)

I morgon ska jag till bilskolan och plugga.. tråkigt! Men vill verkligen ha mitt körkort nu! Sattsar på att ta det innan september är slut.

Nu ska jag gå in i en pakt med mig själv! Jag ska inte handla kläder på en månad!
Faktum är att jag har mer kläder än vad jag kan använda.. Så inte ett klädersplagg på en månad! puh kommer bli tufft som satan!

Nu ska jag sätta igång en film

sov gott

//Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar