söndag 12 juli 2009

Hej alla! Kom nyss hem, har haft fyra galet bra dagar Gislaved:) Jag och Eve åkte dit i Onsdags, kl 17.00 blev vi hämtade av Jonas och Sebbe. Dem körde hem oss till Jonas där vi installerade oss, senare åkte vi vidare till Sebbe, där fixade vi tacos och kollade på film :) När klockan hade blivit alldeles för mycket åkte vi hem till Jonas och sov..
På Torsdagen var jag och Eve själva på dagen eftersom att dem andra jobbade, så vi handlade och lagade mat åt oss och dem, det blev ugnsbakad Kycklingfilé med klyftpotatis och mango/chili sås.. Sen blev det massa film hos Jonas:)

På Fredagen tog jag och Eve sov morgon, sen gick vi och shoppade lite, jag inhandlade ett linne, två armband, leggins och lite anndra grejer..
Senare på kvällen så åkte vi till halmstad där vi festade till det, efter några cider blev jag dum och klantig och råkade bränna sönder min vänster hand, så jag satt med handen i vatten hela kvällen, trots det så var det en trevlig kväll..

På lördagen åkte vi hem till Gislaved igen, där blev det mat, film o duscha. Sen vart det fest igen, vi förfestade hos Jonas och sen åkte vi till ett ställe som hette Siggesloge, om låg mitt i skogen ;P Men vi hade trevligt. Det var Eves första lagliga utgång, och vi gick in i rollerna som stockholmsbrudar, haha ;P

I dag åkte vi hem, och i kväll blir det att bara ta det lugnt och dra någon bra film :)
I morgon har jag körlektion..

Jonas <3

// Elin Roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar