tisdag 14 juli 2009

Bio


Tjoflöjt ;) I kväll ska jag gå på bio med pea och min lillebror Calle, vi ska se "Baksmälla" hoppas att den är så rolig som jag tror den är :D


Har nyss klickat hem ett Louis Vuitton diadem ;) Har även lagt bud på en ny Louis Vuitton Plånbok, så hoppas den blir min i kväll :)

Förra veckan köpte jag ett par Chanel öronhängen, men dem har inte dykt upp i brevlådan än, så mejlade till säljaren idag och frågade var fan dem höll hus, så förhoppningsvis kommer dem snart :)


I dag ringde jag till Hotellet och sa att jag inte kunde jobba i helgen, Eftersom att min hand fortfarande typ brinner och ser förjävlig ut, plus att den är inslagen i bandage nu :)


Men troligtvis kommer Jonas hit i helgen då blir det myspys för hela slanten :)


Är det någon som vet nån bra städhjälp? Skulle verkligen behöva städa mitt rum nu.. Funderar på att ta tag i det själv, men fy vad tråkigt..


// Elin roos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar